![first fixed slider](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_banner_no-logos_notext_intl_nov2021-(1).jpg?rev=76c8c6b8d19043739a200957df8fcf2d)
Garnier x National Geographic
Naszym kolejnym krokiem milowym na drodze do zielonego piękna będzie seria filmów edukacyjnych, dająca konsumentom dostęp doeksperckiej wiedzy i praktycznych porad. Jest to pierwszy krok wramach naszego nowego zobowiązania, którego celem jest wsparcie 250 milionów ludzi, bydo roku 2025 zmienili codzienne nawyki na bardziej zielone.
![854x480-4](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=350&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=A2296BBD370F0AABA9465EDB67D1CE81 350w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=400&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=E7AFA02DD29642C4A81BB9F91E0F8D45 400w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=450&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=6FA502F63F10C365D6AB41C5E82924CD 450w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=500&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=DE3684F3A7F55553B8129A7D5CC12FAD 500w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=550&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=4F917AE4E68C5D817633EB24A6FD508C 550w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=600&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=E02A90894CBA084C3499C5B286FF52C0 600w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=650&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=A8B38E688302E1CC6A8EAD8CEA124B2B 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=700&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=A01EF78F3B085793241F474EEFDC4895 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=767&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=EDC3E4533E880BEE01AFA87BF1F36246 767w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=800&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=A62CE69448E1FC486277EE8AD1CADAE6 800w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=900&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=F81BB8DABE75DC0E1F6A23ED64F08868 900w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/854x480-4.jpg?w=950&rev=5f361d90b18449498f7cd1733aae0735&hash=B0E5CF2A8EF3A2371856D65DED29D696 950w)
Nowe zobowiązanie jest kolejnym z serii ambitnych zobowiązań w ramach programu Green Beauty, mających na celu zmniejszenie do 2025 roku naszego wpływu na środowisko na każdym etapie cyklu życia produktu. Będziemy kontynuowali naszą zieloną transformację i zobowiązujemy się dać milionom ludzi dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznych porad, aby wiedzieli jak sami mogą podjąć zielone kroki.
Pracowaliśmy z National Geographic CreativeWorks, aby przybliżyć ten temat konsumentom. Czerpiąc inspirację z pracy badaczy z National Geographic Explorers, filmy pokazują, jak codzienne zmiany mogą mięć realny wpływ na naszą planetę oraz dotykają bardzo ważnego pytania – Czy piękno może być bardziej zielone?
![Adrien Koskas](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=350&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=29C391EF435FD59066A4C187BD667925 350w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=400&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=6CAE61A855189C6AAC7B44FDE4087595 400w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=450&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=2C2D4476B305370F0AD36B36CD0697A8 450w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=500&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=55931B0440C185BAB29D03B8A5DEAD31 500w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=550&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=C575122D54FCD5E921CE96F1C036929F 550w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=600&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=CBB7BA7CCC118249D96C6C6473C03C99 600w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=650&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=6B28E301277468267C0AA2AEEA8BA296 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=700&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=F19BA47A7CB7600A7F9C153F4D71112F 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=767&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=E61B422379445CBBFF7F4135170201EF 767w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=800&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=26B5D995565114C4219CAD5DE9366992 800w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=900&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=DC72573011CDC5601977FB4B9BD23059 900w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/pl/natonial-geographic/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=950&rev=d300736b63ba444db482d4c8179afc42&hash=DA98941DFA1726FB325F1EB6A3FFAA0A 950w)
Adrien Koskas, Garnier Global Brand President
„Wykorzystując pełną moc programu Green Beauty, Garnier chce zachęcić również konsumentów do podejmowania zielonych kroków. Zrównoważony rozwój może być kłopotliwym tematem, a naszym celem jest sprawienie by był dostępny dla nas wszystkich. Zrobiliśmy to już poprzez nasze produkty – na przykład wprowadziliśmy szampony w kostce z technologią szybkiego spłukiwania, czy opakowania z materiału z recyklingu i nadające się do ponownego przetworzenia. A teraz chcemy zrobić kolejny krok. Przy wsparciu National Geographic CreativeWorks damy naszym konsumentom dostęp do najlepszych ekspertów i ich porad, które pomogą zmieniać codzienne nawyki na bardziej zielone.” – Adrien Koskas, Garnier Global President