Garnier x National Geographic

Naszym kolejnym krokiem milowym na drodze do zielonego piękna będzie seria filmów edukacyjnych, dająca konsumentom dostęp doeksperckiej wiedzy i praktycznych porad. Jest to pierwszy krok wramach naszego nowego zobowiązania, którego celem jest wsparcie 250 milionów ludzi, bydo roku 2025 zmienili codzienne nawyki na bardziej zielone.

854x480-4

Nowe zobowiązanie jest kolejnym z serii ambitnych zobowiązań w ramach programu Green Beauty, mających na celu zmniejszenie do 2025 roku naszego wpływu na środowisko na każdym etapie cyklu życia produktu. Będziemy kontynuowali naszą zieloną transformację i zobowiązujemy się dać milionom ludzi dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznych porad, aby wiedzieli jak sami mogą podjąć zielone kroki.

Pracowaliśmy z National Geographic CreativeWorks, aby przybliżyć ten temat konsumentom. Czerpiąc inspirację z pracy badaczy z National Geographic Explorers, filmy pokazują, jak codzienne zmiany mogą mięć realny wpływ na naszą planetę oraz dotykają bardzo ważnego pytania – Czy piękno może być bardziej zielone?

 

KLIKNIJ TUTAJ, BY ZOBACZYĆ FILMY

Adrien Koskas

Adrien Koskas, Garnier Global Brand President

„Wykorzystując pełną moc programu Green Beauty, Garnier chce zachęcić również konsumentów do podejmowania zielonych kroków. Zrównoważony rozwój może być kłopotliwym tematem, a naszym celem jest sprawienie by był dostępny dla nas wszystkich. Zrobiliśmy to już poprzez nasze produkty – na przykład wprowadziliśmy szampony w kostce z technologią szybkiego spłukiwania, czy opakowania z materiału z recyklingu i nadające się do ponownego przetworzenia. A teraz chcemy zrobić kolejny krok. Przy wsparciu National Geographic CreativeWorks damy naszym konsumentom dostęp do najlepszych ekspertów i ich porad, które pomogą zmieniać codzienne nawyki na bardziej zielone.” – Adrien Koskas, Garnier Global President